mandag 6. september 2010

Ny hobby -

Her er mitt første kort, det er laget uten noe særlig utstyr og jeg synes det ble fint til å være første forsøk!



Jeg fikk kjøpe noe utstyr billig av en kollega, samt låne litt stempler og andre småting. 
Veldig bra og ha noen og låne litt av! Her er kort nr. 2:


Jeg har virkelig fått blod på tann og synes dette er morro!
Jeg har nå fått kjøpt med en Cuttlebug og noen dies, noen stempler og noen flere ark. 
Mange fine tekster på de stemplene jeg lånte meg!





Pappa fyller 60 år i år - så prøvde meg på et kort til han. 
Teksten på "Hurra for deg" er fra en av de stemplene jeg lånte - så jeg vet ikke hvor de kommer fra. 




Til slutt har jeg laget et babykort - er mange jeg kjenner med kul på magen - så vi får se hvem som får dette!





Ser nå at bildene er litt små og dårlige - skal prøve og få de bedre enste gang!









2 kommentarer:

Kari sa...

Se her er bloggen ja, og jeg synes kortene dine er kjempefine! Koselig å se stemplene i bruk, så lenge jeg kan låne bort litt trenger jeg ikke ha så dårlig samvittighet over at jeg ikke får brukt alle selv... ;-)

Bildene dine er forresten ikke sååå små, om du klikkker på de blir de større. :-)

Gleder meg til å se mer du lager!
Klem Kari

~kripets~ sa...

Tusen takk Kari - prøvde meg på et sekk kort her en dag - men trenger litt hjelp tror jeg! Vi snakkes!